Benvinguts al blog de la Societat de Pescadors Esportius de l'Alt Empordà

Blog de la Societat de Pescadors Esportius de l'Alt Empordà

dijous, 19 de gener del 2012

Mosca escuma.. mortals per les truites irisades de La Muga


Recordo el dia en que en René en obrir la capsa de mosques em va mostrar tot un arsenal de “bitxos” en foam.
Jo vaig quedar una mica sorprès, no pel foam, sinó  que malgrat ell és de més edat que jo, demostrava ser més modern.
I més parat em va deixar quan vaig veure que aquestes mosques pesquen i molt. Aquesta mena de potes de goma els hi confereixen una vida que les fa mortals, i les truites irisades entren a l’engany a ulls clucs.
Tot això va passar a la zona de pesca controlada de La Muga MU-001

Bé, no m’allargo més, us penjo un parell de vídeos de muntatge de mosques amb foam.



Fly Tying Session: GFA Foam Hopper from Troutsiders on Vimeo.
FLY TYING SESSION: Balloon Caddis from Troutsiders on Vimeo.



Bon muntatge!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada