Benvinguts al blog de la Societat de Pescadors Esportius de l'Alt Empordà

Blog de la Societat de Pescadors Esportius de l'Alt Empordà

divendres, 15 de juny del 2012

FELIÇ RETROBAMENT AMB LA MUGA


Després de dos anys sense tocar la canya, aquests primers dies de juny he volgut trencar la inercia en que em veia immers i quin millor lloc per fer-ho que a La Muga (Mu-002).
Arribo al vedat de pesca de Boadella a final d’una tarda ennuvolada i, només de treure el nas a la riba, ja hi veig les primeres pujades.
Petites truites comunes que s’alternen amb truites irisades tamany ració van prenent la meva  mosca i em van alegrant el meu retrobament amb la meva afició.

Qui ho hauria de dir que en dues curtes tardes de pesca he clavat truites comunes salvatges que han anat des del els 19 cms, fins als...als... se pas, les fotos, malgrat la seva deficiència, il·lustren una mica del que parlo.



Aquest riu és molt agraït amb aquells que hi dediquen tants esforços... gràcies a ells.

Bona pesca!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada