Benvinguts al blog de la Societat de Pescadors Esportius de l'Alt Empordà

Blog de la Societat de Pescadors Esportius de l'Alt Empordà

dissabte, 2 de juliol del 2016

LA MUGA, AVUI



Per les zones de pesca controlada MU02/A i B, circulen 4,5 m3/s d'aigua que presenta una temperatura de 13,2 graus.
Mentre es mantinguin les temperatures altes, en plena campanya de regadiu, aquest serà el regim de cabals dominant pels propers dies.
Si trobeu que es massa aigua per pescar, podeu matar les hores intentant veure les juganeres llúdrigues de La Muga.


Pau, amor i bona pesca!!!

3 comentaris:

  1. D'aqui una dura m'hospedarė 4 dies a Sant Llorens de la Muga. No vaig amb la familia. Es el primer cop. No en se res del paissatge. Apasionat de la pesca a Mosca m'aniria fantastic que algū m'en esa 4 centims.Deixo el meu correu: consultas@terapianeuralbcn.com Vinc del Segre,la Guingueta d'Aneu,Bellpuig.etc. Molt agraït!!!

    ResponElimina
  2. Volia dir que anirė amb la Familia. Però l'objectiu es disfrutar de la pesca. Fa un parell d'anys que estic Transplantat de fetge. Feliç

    ResponElimina
    Respostes
    1. Actualment, la setmana que estem, la Muga, per sota de l'embassament, a la zona de pesca controlada, matricula MU-02 A/B baixen uns 4 m3/s, un cabal excessiu, pescable amb precaucions i estan sortint truites grosses al tram sense mort, però difícil de pescar ja que hi ha trams molt tapats. Per sobre de l'embassament es lliure sense mort i fa temps que no tenim cap referència del seu estat piscícola. El tram per sobre del pont d'en Bertran(Albanyà)es preciós però de molt difícil accés

      Elimina